Sertai Geng Travel

^^SKROL KE BAWAH UNTUK LINK EXCHANGE^^

Thursday, October 14, 2010

0
Komen
BERTUKAR WAJAH

Pejam celik 2x cepat betul masa berlalu, umur blog TRAVEL & HOLIDAY pun dah genap 2 minggu (bukan 2 bulan atau 2 tahun ye) pada 14 October 2010. Maka sempena menyambut usia yang berumur 2 minggu ni, pihak admin yang dikepalai oleh The Traveler bersetuju sebulat hati untuk menukar wajah, (background template blog ni) supaya blog ni nampak lebih segar dan untuk mengelakkan kebosanan yang mungkin timbul dikalangan Anda sekalian tp harap jangan bosan nak singgah dan layanz post2 kat sini sampai bila-bila ye. Jom nyanyi kan "ia boleh bertukar wajah..." (cilok lagu dalam cerita Senario XXX...lama dah cerita ni). Sebab ni bukan nya birthday lagi..cukup bertukar wajah je la, no cake n party.

Alhamdulilah syukur kepada Allah, dengan sokongan dari Geng Travel, blog ni telah berjaya mem publish kan 18 post/entri  (secara pukul rata nya, 1 post 1 hari) dan menerima kunjungan pembaca blog seramai 837 orang  (pada waktu aku menulis post ini) berdasarkan meter trafik yang tertera disebelah kanan blog ini.

Semoga Anda terus mengikuti dan membaca blog ni dan klik la pada Sertai Geng Travel guna akaun Google Anda dan Jom Join Geng Travel di NetworkedBlogs  guna akaun FB Anda, sekarang Anda juga leh tinggalkan jejak link Anda (name and URL) di bawah sekali blog ni guna Mister Linky's Magical Widgets..

Kalau suka atau tak suka dengan cerita atau gaya penulisan kami, sila memberikan komen yang positif di bawah setiap post (jangan la kutuk kaw2..sedih kami n nanti Geng Travel mental down  takde lagi nak sumbang artikel dan travel tips panas untuk post di sini..huhu) untuk kami improvekan.

Kalau ada apa2 pertanyaan bleh la post kan ruang sembang-sembang atau emailkan ke dtravelog@yahoo.com Kalau nak menyumbang artikel pun dialu-alukan n nak hantar ke mana??? Kami pasti Anda udah mengerti dong...hantar ke email tadi ler...

Selamat TRAVEL & HOLIDAY dengan http://traveltips4life.blogspot.com/


Traveler
Chief Excutive Officer

dR_916 Sdn. Bhd. - Take 5 for Travel Tips
dtravelog@yahoo.com
http://traveltips4life.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...